om mig själv

Ditt namn? - Amanda
När fyller du år? - 26 Februari
Har du någon piercing eller liknande, och var? - Hål i öronen, skulle vilja ha i naveln/tungan men icke sa nicke haha!
Hur är du som person? - Helst sjukt sprallig, jätteglad hehe, älskar att gå runt och le! Bästa som finns är att få en annan människa att le :)
Vilken årstid är bäst? - Sommaren för värmen och allt roligt som händer då, och hösten för alla snygga kläderna och den mysiga doften från höstlöven.. hihi
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Mitt leende och min kropp skulle jag nog säga!
Vad är du bra på? - Vet inte hur jag ska säga det utan att låta ego haha? Men att sjunga, skådespela, modella. Är jättesocial också haha!
Vem älskar du mest på denna jorden? - Min familj och, ärligt talat, Justin Bieber.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med någon annan, men alltså med en vän eller så haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0