Vem är jag?

Har fått lite nya läsare, så tänkte berätta lite om mig själv. Undrar ni över någonting, så självklart fråga!
Frida Maria Berg är mitt namn, och inte Maria som vissa tror, det är alltså mitt mellannamn. Iallafall så är jag 15 år & ska fylla 16 den 18 September, född år 1996. Jag bor i en lägenhet i Upplands Väsby med min mamma, låtsas pappa & två småbröder.
Jag går mitt sista år i grundskolan, i en skola som heter Vittra som ligger i Upplands Väsby. Känns bra att detta är mitt sista år, för skolan suger haha. Iallafall så har jag inte bestämt mig vilket gyasium jag ska gå i men S:t Eriks frisör tror jag hih!
På min fritid så spenderar jag den mest med mina kompisar, jag bloggar, shoppar massor, allt som jag vill typ hehe. Förut var jag typ i stan varje dag, men slut på det nu pga personliga skäl haha, gör allt som en 15 åring gör typ.
Jag har världens bästa vänner som gör mig lycklig & killen som gör mig till världens lyckligaste, min allra närmasta kompis är Olivia, min närmsta killkompis är Alexander. Sen har jag såklart mera, men detta är dom bästa! Jag älskar mina vänner mest. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0