Kärlek

Test om kärlek
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Yesyes
Har du ett förhållande? - Nej
Har du nån gång slagit någon? -Ja, men aldrig slagit ner någon eller så haha
Har du lekt med någons känslor? - Nej, usch.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande.. Alltid mysigt!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej haha, vore bara drygt.
Är du en bra pojk/flickvän? - Ingen aning, men jag försöker väl när det väl händer och så!
När kysste du någon senast? - Slutet på December
Är du kär just nu? - Ja
Hur ska din drömkille/drömtjej vara? - Han ska bry sig om mig, ha samma humor som jag och liksom våga jiddra lite och så hehe, han ska inte vara blyg och hur charmig som helst. Sedan ska han se bra ut, och älska mig för den jag är.
Har du någonsin blivit playad? - Ja
Har du någonsin playat? - Aldrig, det värsta som finns är att ge någon falska förhoppningar för att sedan skita i den. Usch!
Är du "romantisk middag"-personen eller "pizza framför tvn"-personen? - Lite av varje haha, älskar romantik, men det är helt underbar när man bara kan slappa tillsammans haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0